مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

جک های جدید

ترکه به گارسونه میگه:عرق داری؟گارسونه آروم میگه:آره !ترکه میگه:پس کاپشن تنت کن سرما نخوری!!!!

دنیا رو بد ساختن .. کسی را که دوست داری . تو را دوست نمی دارد .. کسی که تو را دوست دارد . تو دوستش نمی داری .. اما کسی که تو دوستش داری و اوهم تو را دوست دارد به رسم و ایین هرگز به هم نمی رسند و این رنج است

دلی گفت: که آخر چه بود حاصل من؟ عشق فرمود: تا چه بگوید این دل من!عقل نالید: کجا حل شود این مشکل من؟ مرگ خندید: در این خانه‌ی ویرانه‌ی من
margret g: تحمل تنهایی از گدایی دوست داشتن آسان‏تر است، تحمل اندوه از گدایی شادی راحت‏تر است. بهتر است انسان بمیرد تا به گدایی زندگی برخیزد

منتظر خواهم ماند... منتظر می مانم تا بیایی انتظار سخت است اما خوب می دانم این بار انتظار زیباست انتظار٬ تنها برای تو برای دیدن برق چشمهایت خیره گشتن در نگاه پاک و زیبایت شانه شانه در کنار تو قدم برداشتن تکیه گاهی چون تویی را داشتن منتظر خواهم ماند

با چشمان تومرا به الماس ستارگان آسمان نیازی نیست این را به آسمان بگو


ای سر چشمه ی محبت ای عشق واقعی چگونه ستایشت کنم در حالی که قلبت از محبت بی نیاز است چگونه ببوسمت وقتی که عشقت در وجودم جاری میشود بگزار نامت را تکرار کنم نامت زیبا و دلنشین است چه داشته ای که اینگونه مرا تلسم کرده ای من اینگونه نبودم تو عشق را با من آشنا کردی تو هوای دلم را با طراوت کردی زمانی که با تو هستم به آسمان بیکران پرواز میکن

رسم زندگی این است ، یکروز کسی را دوست داری و روز بعد تنهایی به همین سادگی او رفته است و همه چیز تمام شده است مثل یک مهمانی که به آخر میرسد و تو به حال خود رها می شوی . چرا غمگینی این رسم زندگیست تو نمی توانی آن را تغییر دهی پس تنها آوازی بخوان . این تنها کاریست که از تو برمی آید آوازی بخوان

خشکی چشم ها از قصاوت دلهاست قصاوت دلها از زیادی گناهان زیادی گناهان از آرزوهای طول و دراز آرزوهای بلند از فراموشی مرگ است و فراموشی مرگ از حب دنیاست و حب دنیا سرچشمه همه گناهان است

اگه بی هوا کسی وارد زندگیت شد ؛ بدون کار "خدا" بوده ! , اگه بی محابا دلها قبل از دستها بهم گره خورد ؛ بدون کار "خدا" بوده ! , اگه گریه هات تو خنده غفلت دیگران شنیده نشد تا خورد نشی ؛ بدون تنها محرمت "خدا" بوده ! , حالا هم اگه دلت شکسته و بغض تنهائی خفت کرده ؛ شک نکن تنها مرهمت "خداست" که ؛ از سر تواضع یه بهونه واسه نوازشت گیر آوورده ! آخه می دونی ؟ : "خدا" خیلی تنهاست

مرگ ترس نداره می دونی چرا؟ چون تا وقتی ما هستیم مرگ نیست وقتی هم که مرگ هست ما نیستیم


ترکه در بانک داشته قسط ماهیانشو پرداخت میکرده,همینطور هم اشک میریخته..رییس بانک دلش میسوزه و ازش میپرسه من شما رو ششماهه میبینم که هر بار قسط پرداخت میکنی گریه میکنی مشکلت چیه؟میگه شانس نداریم که همه کیف پول پیدا میکنن توش پوله ولی ما یه کیف پیدا کردیم توش پر از این برگه های اقساطی بود

خری گم کرده ام با بار کاشی اس ام اس میزنم شاید تو باشی


به طرف میگن : از چه تیم فوتبالی خوشت میاد ؟ میگه : قربون جدش برم ! آ سد میلان

ضرب المثل مکزیکی می گه: بجز خودت و اسبت به کس دیگه ای اعتماد نکن!! منم بجز خودم و خودت به کس دیگه ای اعتماد ندارم

یه سری متنهای جدید

وقتی یه بار ازدوست (دخترت یا پسرت)ضربه می خوری درست مثل این می مونه که با ماشین بهت زده و داغونت کرده ولی وقتی می بخشیش درست مثل این می مونه که بهش فرصت دادی تا دنده عقب بگیره و دوباره از روت رد بشه تا مطمئن بشه چیزی ازت نمونده

 زرنگی را گفتم زندگی چند بخش است ؟ گفت دو بخش : کودکی و پیری...... گفتم پس جوانی چه شد ... گفت با عشق ساخت ، با بی وفایی سوخت ، با جدایی مرد

کاش قلبم درد تنهایی نداشت چهره ام هرگز پریشانی نداشت کاش برگهای اخر تقویم عشق حرفی از یک روزه بارانی نداشت کاش میشد راه سخت عشق را بی خطر پیمود و قربانی نداشت

هر موقع خواستی از کسی جدا بشی یادت نره بهترین راه اینه که بهش بگی برای همیشه خدانگهدار، شاید طرف مقابلت ناراحت بشه و قلبش بشکنه ولی بهتر از اینه که منتظرت بمونه

من همونم که همش به یاد چشمات میمونم من همونم که تورو همیشه دنیام میدونم من همونم که غم و از توی چشمات می خونم شده هر کار میکنم تا غم و از تو برونم من همونم که تویی فرشته ی ارزوهام جون من فقط یه بار عشق و بیار هدیه برام

hamishe fekr kon ke dar yek donyaye shishei zendegi mikoni. pas movazeb bash be tarafe kasi sang nazani chon aval donyaye khodeto mishkani...!

هیچوقت به چشمات راز دلت رو نگو چون راز نگه نمی دارد و گریه می کند

به تهرانی میگن ننه حسن مرده یه جوری بهش بگو که ناراحت نشه.ترکه به حسن میگه این یه شتره که در خونه همه میخوابه رو ننه توهم خوابید مرد

  به یه ترکه میگن پرچم ایران رو توصیف کن میگه سبزش که مال سید هاست سفیدش هم مال آخوند هاست قرمزش هم که مال شهید هاست میمونه چوبش که نصیب من و شماست

باباش گفت عشق کشکه.اون هم گفتم زندگی آش هست بدون کشک هم مزه نداره

  به پشه میگن چرا زمستونا پیدات نیست میگه تابستون خیلی رفتارتون خوبه که زمستونام بیام

 

Mova Messenger

بهترین و پر کاربرد ترین نرم افزار مسنجر تحت جاوا برای گوشی های موبایل به طور اختصاصی در سایت تخصصی موبایل قرار گرفت. این نرم افزار به راحتی به شما این امکان را می دهد تا با خطوط همراهی که از GPRS پشتیبانی می کنند با کلیه مسنجرهای خود آنلاین باشید و به گفتگو بپردازید.
این نرم افزار مسنجرهای زیر را ساپورت می کند:
- Yahoo
- MSN
- Gmail
- UIQ
- AIM
- QQ
- Jabber


نرم افزار مسنجر برای موبایل - www.Ir-Tci.org


 قابل نصب بر روی گوشی های با ورژن MIDP 2.0 جاوا
 دانلود - با حجم 150 کیلوبایت
 پسورد : www.ir-tci.org  ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )
 سایت سازنده

 

یاهو مسنجر ورژن ۹ بتا

  ما ایرانی های که به خوبی با یاهو مسنجر اشنایی داریم ! نرم افزاری برای چت کردن که البته امکانات زیادی در این نرم افزار گنجانیده شده از جمله امکان ارسال و دریافت فایل تا سقف 1 گیگابایت امکان فرستادن پیام های Offline .
Chat Rooms :
امکان استفاده از اتاق های چت در یاهو
Add Friends:
امکان اضافه کردن کاربران Yahoo! و Live Messenger به لیست دوستان
Address Book:
امکان استفاده و ارسال اطلاعات شخصی خودتان به دفترچه یاهو
Call To PC:
امکان تماس با کامپیوترهای دیگر
Voice Confrance:
امکان کنفرانس ها صوتی
New Features: امکانات جدید
البته در نسخه ی 9 تغییرات بسیار زیادی مشاهده میشه که از جمله ی انها میتوانیم به :
New Look For Contact List:
در این نسخه شما لیست مخاطبان خود را با ظاهری جدید مشاهده میکند.
Emoticons In Status:
امکان استفاده از شکلک ها در قسمت Status
Brand new skins and emoticons:
اسکین و خندانک های جدید
New Flickr integration:
امکان استفاده و تقسیم کردن تصاویر در سایت Flickr.Com
A new in-line media player:
بدون هیچ گونه پلاگینی میتوانید از امکاناتی مانند فرستادن فیلم عکس Share و Map استفاده کنید.



دانلود با حجم ۱۲.۷ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

منبع = کمیاب آنلاین

جک و اس ام اس جدید!!!

شاید آن روز که سهراب نوشت : تا شقایق هست زندگی باید کرد  خبری از دل پر درد گل یاس نداشت باید اینجور نوشت هر گلی هم باشی چه شقایق چه گل پیچک و یاس زندگی اجبارست

ترکه میره خونش میبینه زنش با 8تا آدمه گردن کلفت نشسته میفهمه جوکو اشتباه اومده میره بیرون تا رشتیه بیاد


سخت ترین سوال کنکور امسال : سهمیه خودروی شخصی دولتی دوگانه سوزی که آمبولانس وانت هست و شبها در آژانس کار میکند چقدر است؟

زن رشتیه شب دیر میاد خونه، شوهرش می‌پرسه: کجا بودی؟ زن: چند تا مرد به من تجاوز کردند! مرد: تجاوز ده دقیقه طول می‌کشه، بقیه‌شو کجا بودی؟


به یه پیرمرد میگن بزرگترین آرزوت چیه؟ میگه ای کاش زن ها رو مثل اسکناس میشد خورد کرد.مثلا یه 50 ساله بدی 2 تا 25 ساله بگیری


یه روز تو آبادان مسابقه میزارن که چه کسی صداش مثله داریوشه خود داریوش شرکت میکنه چهارم میشه

فراموشم مکن هرگز / ولی گاهی به یاد آور / رفیقی را که می دانی / نخواهی رفت از یادش

دختر و پسره داشتن با هم قایم باشک بازی میکردند ، دختره به پسره میگه تو چشم بگذار اونوقت من میرم قایم میشم. اگه تونستی منو پیدا کنی بغلم کن و بوسم کن و .... ، اگه هم نتونستی منو پیدا کنی من زیر راه پله قایم شدم

فرش دل من جوهری از عشق تو ریخت ،آمدم پاک کنم عشق تو را، بدتر شد ...خلاصه گند زدی تو فرشه رفت


ترکه لب دریا همش داد میزد آفرین، ما شالا .... ،ازش میپرسن چه کار میکنی؟ میگه :پسرم 1 ساعته رفته زیر آب هنوز بر نگشته ...عجب نفسی داره ها


آسمان با وسعتش تقدیم تو ** رقص ماهی های دریا مال تو ** هر چه دارم از تو دارم مهربان ** زندگیم امروز و فردا مال تو

زندگی عشق است افسانه نیست آنکه عشق راآفرید دیوانه نیست عشق آن نیست که هر لحظه کنارش باشی عشق آن است که پیوسته به یادش باشی

آسمان برای گرفتن ماه تله نمی گذارد ، آزادی ماه است که او را پایبند می کند

حضرت یوسف میگفت که هیچ کس در این دنیا از من خوشگل‌تر نیست... که شیطان میاد پیشش و میگه زیاد مغرور نباش از تو خوشگل‌تر هم هست ولی از من زشت تر وجود نداره. دعواشون به جاهای باریک میکشه میرن پیشه خدا برای داوری. خدا به حضرته یوسف میگه از تو در دنیا خوشگل‌تر نیست. حضرت یوسف میره بیرون شیطان میره تو بعد از یه مدت شیطان با قیافه‌ای گرفته میات بیرون. حضرت یوسف بهش میگه چی شده. شیطان میگه تو رو جون مادرت بگو این احمدی نژاد کیه؟

یه مرد احمق به یه زن میگه ساکت باش اما یک مرد دانا به یه زن میگه نمی دونی وقتی لبهات بسته اند چقدر خوشکل میشی


عجایب هفت گانه ی ایران:1) ترک عاقل 2) اصفهانی بخشنده 3) رشتی با غیرت 4) تهرونی با معرفت 5) یزدی با شهامت 6) لر با شخصیت 7) عرب با تربیت

عشق نوعی جنگ است و کسی که برای اولین بار این جنگ را آغاز می کند باید شجاعت جنگیدن را داشته باشد

خدایا تو خیلی بزرگی و من خیلی کوچک جالب اینجاست که تو به این بزرگی هیچ وقت من رو به این کوچیکی فراموش نمیکنی ولی من به کوچیکی توبه این بزرگی رو گاهی فراموش میکنم

متلک های بسیجی : روزه هاتونو بگیرم جیگر؟ وقت داری واست دعا کنم؟ حیف که روزم و گرنه جیگرتو میخوردم خواهر اگه نمازتون دیر شده برسونمتون

به پشه میگن چرا زمستونا پیدات نیست میگه نیست تابستون خیلی رفتارتون خوبه... زمستونم بیام


ترکه میره جوراب فروشی و میگه : آقا من جوراب می خوام . فروشنده میگه : مردونه . ترکه هم دستش را دراز میکنه و دست میده و میگه : مردونه

مردی که در و پنجره می ساخت رفته بود خواستگاری، پدر عروس پرسید : آقا داماد چه کاره اند؟ داماد خواست کلاس بذاره گفت : من ویندوز نصب می کنم

ما کسایی که به فکرمون هستن رو به گریه می اندازیم. ما گریه می کنیم برای کسایی که به فکرمون نیستن. و ما به فکر کسایی هستیم که هیچوقت برامون گریه نمی کنن

سه چیز در زندگی هیچگاه باز نمی گردند: زمان، کلمات و موقعیت ها. سه چیز در زندگی هیچگاه نباید از دست بروند: آرامش، امید و صداقت. سه چیز در زندگی هیچگاه قطعی نیستند: رؤیا ها، موفقیت و شانس. سه چیز در زندگی از با ارزش ترین ها هستند: عشق، اعتماد به نفس و دوستان واقعی

قلبم مال تو،مواظب باش از دستت نیفته ... نه بخاطر اینکه قلبه منه ....به خاطر اینکه تو توشی

ترکه میمیره به پسرش وصیت میکنه بعد از مرگم یک میلیون خرجم کن پسرش بعداز مردنش یک میلیون خر جمع میکنه

 

ترکه اسیر آدمخورا میشه.میندازندش تو دیگ باهاش آش درست کن . میخندیده.بش میگن تو داری میمیری چرا میخندی؟ میگه شاشیدم تو آشتون

جدیدترین فناوری ارتباطات شرکت مخابرات ایران - بدون نیاز به سیم کارت و گوشی موبایل - تلفنی صحبت نمائید - === الیاس کارت ==== محصول مشترک شبکه اول سیما و سیروس مقدم هیچکس تنها نیست


بر طبق یک اصل قدیمی اگر با یک لر دعوا کردی و دیدی لر فرار کرد تو هم فرار کن چون رفته سنگ بیاره

ادمی اگر فقط بخواهد خوشبخت باشد به زودی موفق میگردد ولی او می خواهد خوشبخت تر از دیگران باشد و این مشگل است زیرا او دیگران را خوشبخت تر از انچه هستند تصور میکند

ترکه به گارسونه میگه:عرق داری؟گارسونه آروم میگه:آره !ترکه میگه:پس کاپشن تنت کن سرما نخوری!!!!


دنیا رو بد ساختن .. کسی را که دوست داری . تو را دوست نمی دارد .. کسی که تو را دوست دارد . تو دوستش نمی داری .. اما کسی که تو دوستش داری و اوهم تو را دوست دارد به رسم و ایین هرگز به هم نمی رسند و این رنج است

دلی گفت: که آخر چه بود حاصل من؟ عشق فرمود: تا چه بگوید این دل من!عقل نالید: کجا حل شود این مشکل من؟ مرگ خندید: در این خانه‌ی ویرانه‌ی من
margret g: تحمل تنهایی از گدایی دوست داشتن آسان‏تر است، تحمل اندوه از گدایی شادی راحت‏تر است. بهتر است انسان بمیرد تا به گدایی زندگی برخیزد

منتظر خواهم ماند... منتظر می مانم تا بیایی انتظار سخت است اما خوب می دانم این بار انتظار زیباست انتظار٬ تنها برای تو برای دیدن برق چشمهایت خیره گشتن در نگاه پاک و زیبایت شانه شانه در کنار تو قدم برداشتن تکیه گاهی چون تویی را داشتن منتظر خواهم ماند

با چشمان تومرا به الماس ستارگان آسمان نیازی نیست این را به آسمان بگو


ای سر چشمه ی محبت ای عشق واقعی چگونه ستایشت کنم در حالی که قلبت از محبت بی نیاز است چگونه ببوسمت وقتی که عشقت در وجودم جاری میشود بگزار نامت را تکرار کنم نامت زیبا و دلنشین است چه داشته ای که اینگونه مرا تلسم کرده ای من اینگونه نبودم تو عشق را با من آشنا کردی تو هوای دلم را با طراوت کردی زمانی که با تو هستم به آسمان بیکران پرواز میکن

رسم زندگی این است ، یکروز کسی را دوست داری و روز بعد تنهایی به همین سادگی او رفته است و همه چیز تمام شده است مثل یک مهمانی که به آخر میرسد و تو به حال خود رها می شوی . چرا غمگینی این رسم زندگیست تو نمی توانی آن را تغییر دهی پس تنها آوازی بخوان . این تنها کاریست که از تو برمی آید آوازی بخوان

خشکی چشم ها از قصاوت دلهاست قصاوت دلها از زیادی گناهان زیادی گناهان از آرزوهای طول و دراز آرزوهای بلند از فراموشی مرگ است و فراموشی مرگ از حب دنیاست و حب دنیا سرچشمه همه گناهان است

اگه بی هوا کسی وارد زندگیت شد ؛ بدون کار "خدا" بوده ! , اگه بی محابا دلها قبل از دستها بهم گره خورد ؛ بدون کار "خدا" بوده ! , اگه گریه هات تو خنده غفلت دیگران شنیده نشد تا خورد نشی ؛ بدون تنها محرمت "خدا" بوده ! , حالا هم اگه دلت شکسته و بغض تنهائی خفت کرده ؛ شک نکن تنها مرهمت "خداست" که ؛ از سر تواضع یه بهونه واسه نوازشت گیر آوورده ! آخه می دونی ؟ : "خدا" خیلی تنهاست

مرگ ترس نداره می دونی چرا؟ چون تا وقتی ما هستیم مرگ نیست وقتی هم که مرگ هست ما نیستیم


ترکه در بانک داشته قسط ماهیانشو پرداخت میکرده,همینطور هم اشک میریخته..رییس بانک دلش میسوزه و ازش میپرسه من شما رو ششماهه میبینم که هر بار قسط پرداخت میکنی گریه میکنی مشکلت چیه؟میگه شانس نداریم که همه کیف پول پیدا میکنن توش پوله ولی ما یه کیف پیدا کردیم توش پر از این برگه های اقساطی بود

خری گم کرده ام با بار کاشی اس ام اس میزنم شاید تو باشی


به طرف میگن : از چه تیم فوتبالی خوشت میاد ؟ میگه : قربون جدش برم ! آ سد میلان

ضرب المثل مکزیکی می گه: بجز خودت و اسبت به کس دیگه ای اعتماد نکن!! منم بجز خودم و خودت به کس دیگه ای اعتماد ندارم

یه ترفند تووووووپ

سلام به همه ی دوستان.

ببخشید که یه کم دیر آپدیت میکنم آخه درسارو چی کار کنم؟؟؟ واسه همینه که دیر آپ میکنم ولی امروز با یه چی توپ اومدم بخونید و حال کنید.

 با بهره گیری از این ترفند شما میتوانید به شکل مخفیانه ، دوربین های مداربسته نصب شده بر مکانهای امنیتی و سری را مشاهده کنید. مکانهایی اعم از نیروگاههای اروپایی ، آمریکایی و آسیایی ، کارخانه های خارجی ، شرکتهای پتروشیمی خارجی و .... .جالب اینکه این عمل مخفیانه از طریق جستجوگر معروف گوگل فراهم شده است. همچنین امکان مشاهده لحظه به لحظه بشکل عکس و همین طور با تغییر زاویه و بزرگنمایی نیز وجود دارد.

 

برای این کار:
به موتور جستجوی گوگل بروید. (www.google.com)
اکنون دستور زیر زیر را Copy & Paste کرده و جستجو نمایید:
inurl:"ViewerFrame?Mode="

0
حال گوگل نتایجی را برای شما مشخص میکند. کافی است به هر یک از لینکهای موجود کلیک کنید تا به یکی از دوربینهای مداربسته امنیتی مراجعه کنید.
با استفاده از ابزار کنار صفحات میتوانید نمایش دوربین را تغییر دهید.
لازم به ذکر است میتوانید تا صفحات زیادی پیشروی کنید و لینکهای متعددی را چک و دوربینهای هر یک را مشاهده کنید.

داستان طنز شکارچی

یه پیرمرد 80 ساله میره پیش دکترش برای چک آپ. دکتر ازش در مورد وضعیت فعلیش می پرسه و پیرمرد با غرور جواب میده:"هیچوقت به این خوبینبودم. تازگیا با یه دخترخانم 25 ساله ازدواج کردم و حالا باردار شده و کم کم داره موقع زایمانش میرسه. نظر شما چیه دکتر؟ "
دکتر چند لحظه فکر میکنه و میگه: خب... بذار یه داستان برات تعریف کنم. من یه نفر رو می شناسم که شکارچی ماهریه. اون هیچوقت تابستونا رو برای شکار کردن از دست نمیده. یه روز که می خواسته بره شکار از بس عجله داشته اشتباهی چترش رو به جای تفنگش بر میداره و میره توی جنگل. همینطور که میرفته جلو یکدفعه از پشت درختها یه پلنگ وحشی ظاهر میشه و میاد به طرفش. شکارچی چتر رو می گیره به طرف پلنگ و نشونه می گیره و ..... بنگ! پلنگ کشته میشه و میفته روی زمین!پیرمرد با حیرت میگه: این امکان نداره! حتما" یه نفر دیگه پلنگ رو با تیر زده!دکتر یه لبخند میزنه و میگه: دقیقا" منظور منم همین بود!
 
نتیجه اخلاقی: هیچوقت در مورد اتفاقی که مطمئن نیستی نتیجه کار خودته ادعا نداشته باش