مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

آلودگی 4.6 میلیون رایانه در جهان به کرم اینترنتی کانفیکر

کارشناسان امنیتی اظهار می‌کنند ورم کانفیکر رایانه‌های زیادی را آلوده کرده که این نرم‌افزار مخرب را به بزرگ‌ترین بوت نت رایانه‌های هک شده در جهان تبدیل کرده است.  

گروه محققانی که از نزدیک سرگرم ردگیری و مبارزه با ورم کانفیکر بودند اکنون ارزیابی‌های خود را از اندازه آن منتشر کرده‌اند.

طبق آمار جمع‌آوری شده توسط Conficker Working Group، این ورم در 4.6 میلیون آدرس IP رایانه شناسایی شده است. نوع A و B آن عامل آلودگی 3.4 میلیون آدرس IP و نوع جدیدتر C آن عامل آلودگی 1.2 میلیون آدرس IP رایانه بوده است.

سه کشور چین، برزیل و روسیه دارای بیشترین رایانه‌های آلوده به انواع این ورم هستند؛ ورم کانفیکر از ماه اکتبر گذشته مشغول آلوده کردن رایانه‌های ویندوز بوده اما در هفته‌های اخیر نوع جدید Conficker.C با به‌روز کردن شیوه دریافت دستورالعمل و دشوار شدن غیرفعال کردن آن، توجه بیشتری را جلب کرده است.

بازار سیم‌کارت در انتظار؛ معضل تهیه کارت‌های شارژ ادامه کاهش قیم

بازارخرید و فروش سیم‌کارت این روزها در تب و تاب تحولات مختلفی است و با توجه به شایع شدن خبر کاهش قیمت سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول در بازار، چنددستگی بین خریدار و فروشنده ایجاد شده و تمایل و رغبت مردم برای خرید کاهش یافته است. 

 

شایعه امکان مجدد ادامه کاهش قیمت سیم‌کارت اعتباری همراه اول در بازار در حالی است که مسوولان مخابرات سال گذشته درباره‌ کاهش قیمت سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتور اول تلفن همراه به 12 هزار تومان تصریح کرده بودند: پیشنهادی برای مجمع شرکت ارتباطات سیار ایران ارسال شده که بر اساس مصوبه ابلاغی این کاهش از عید غدیر تا 12 بهمن‌ماه 87 تصویب شده است که فعلا در این بازه زمانی خبری مبنی بر ادامه این روند وجود ندارد و این موضوع فعلا فقط تا 12 بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

 ادامه کاهش قیمت سیم‌کارت در آینده

اما محمد سلیمانی - وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات - در سال گذشته درباره اینکه آیا روند کاهش قیمت سیم‌کارت‌های تلفن همراه ادامه خواهد یافت گفته بود: کاهش چشمگیر قیمت سیم‌کارت از دیگر خدمات دولت نهم در حوزه ارتباطات است که به طور قطع در آینده نیز ادامه می‌یابد. تا قبل از دولت نهم سیم کارت تلفن همراه با قیمت 440 هزار تومان ثبت نام می‌شد و قیمت آن در بازار آزاد به بیش از یک میلیون تومان می‌رسید، اما در حال حاضر مردم می‌توانند با هزینه چند هزار تومان صاحب سیم‌کارت تلفن همراه شوند.

 بازار سیم‌کارت در انتظار اتفاقات جدید

همچنین به گفته مسوولان سیم‌کارت‌های قاصدک و امین شرکت ارتباطات سیار مراحل تصویب و نهایی شدن خود را سپری می‌کنند.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران با یادآوری این که سیم‌کارت‌های مخصوص پیام کوتاه همراه اول با نام تجاری، قاصدک است در سال گذشته به ایسنا گفته بود: این سیم‌کارت فقط قابلیت ارسال و دریافت پیامک را دارد که طرح ما در این زمینه ارائه شده و مرحله تصویب و ابلاغ خود را طی می‌کند و به زودی زمان واگذاری آن را اعلام خواهیم کرد.

وحید صدوقی با بیان اینکه تعرفه هر پیامک سیم‌کارت امین هم مانند سیم‌کارت عادی محاسبه می‌شود و حداقل اعتبار سالانه آن 200 هزار ریال است تصریح کرده بود: از قابلیت‌های نرم‌افزاری سیم‌کارت امین می‌توان به نصب روی انواع گوشی تلفن همراه، نمایش موقعیت وسیله نقلیه روی نقشه جغرافیایی، نمایش سرعت و جهت حرکت وسیله نقلیه، ارسال فرامین مختلف برای خودرو و تغییر تنظیمات از طریق تلفن همراه اشاره کرد.

گفتنی است سیم‌کارت امین با سامانه ردیاب (GSM / GPRS / GPS) در قالب یک جعبه سخت‌افزاری روی خودرو نصب می‌شود و می‌توان با دریافت و ارسال MMS از طریق سیم‌کارت تعبیه شده در سامانه حفاظتی و کنترل خودرو موقعیت جغرافیایی آن را تعیین کرد.

بنا بر اعلام سیم‌کارت امین در تمامی محدوده پوشش شبکه ارتباطات سیار ایران و سراسر شهرها، روستاها و جاده‌های کشور قابلیت آنتن‌دهی دارد و این درحالی است که سیم‌کارت قاصدک فقط قابلیت ارسال پیامک را داراست.

معضل تهیه کارت‌های شارژ

در هر حال یکی از معضلات سیم‌کارت‌های اعتباری تلفن همراه در بازار تهیه کارت‌های شارژ دو هزار و پنج هزار تومانی است که در مقاطعی به‌صورت نامناسب عرضه و به بلوکه شدن سیم کارت مشترک منجر می‌شود.

 مخدوش بودن برخی کارت‌های شارژ دولتی

به گفته فعالان بازار برخی کارت‌های شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول به علت ناخوانا بودن، مخدوش شدن و یا کپی برداری به مسدود شدن سیم‌کارت مشترک منجر می‌شود که مشترک باید برای رفع این مشکل به دفاتر امور مشترکان مراجعه کرده و به برطرف کردن این مشکل اقدام کند.

 استقبال از سیم‌کارت‌های ایرانسل

اما یکی از فروشندگان سیم‌کارت‌های ایرانسل درباره‌ی بازار خرید و فروش سیم‌کارت‌های ایرانسل معتقد است: سیم‌کارت‌های ایرانسل همچنان با استقبال زیاد مشترکان همراه است که این موضوع با توجه به کاهش قیمت سیم‌کارت‌های ایرانسل به هفت هزار تومان و از طرفی افزایش دوباره‌ سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول افزایش چشمگیری یافت.

 سیم‌کارت تالیا در ثبات

اما به گفته برخی فروشندگان سیم‌کارت‌های تالیا در بازار این سیم‌کارت‌ها مانند گذشته جای خود را در بین برخی مشترکان دارند و تقریبا مشترکان ثابتی را به خود اختصاص داده و استقبالی از این سیم‌کارت‌ها در بازار وجود ندارد؛ سیم‌کارت‌های تالیا هم‌اکنون به مبلغ 17هزار تومان در بازار فروخته می‌شوند.

به گزارش ایسنا طبق اظهارات فعالان بازار قیمت خرید سیم‌کارت همراه اول با کد یک در بازار امروز تهران 500 هزار تومان، با کد دو به مبلغ 330 هزار تومان، کد سه، 300 هزار تومان، کد چهار و پنج 225 هزار تومان، کد شش به مبلغ 210 هزار تومان و کد هفت نیز 205 هزار تومان است.

مبلغ فروش این سیم‌کارت‌ها نیز 20 هزار تومان بالاتر از مبلغ خریدشان است؛ همچنین سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول(0919) در بازار 34 هزار تومان فروخته می‌شوند.

قیمت خرید سیم‌کارت اعتباری ایرانسل در حال حاضر 7 هزار تومان است که دارای دو هزار تومان شارژ است که ظاهرا یک سیم‌کارت هدیه با مبلغ شارژ دو هزار تومانی نیز برای خریدار ارسال می‌شود. همچنین قیمت سیم‌کارت دائمی ایرانسل 120 هزار تومان است.

 

منبع : ایسنا

آهنگ جدید و بسیار زیبای ( یاد ) از راشا M10

آهنگ جدید و بسیار زیبای (  یاد  ) از راشا M10 

راشا این آهنگ رو واسه شهدای عزیز کشورمون خونده 

 

  

 

دانلود آهنگ 

 

  

آهنگ رو از دست ندید

توضیحات شرکت ارتباطات سیار درباره اختلال‌های پیامکی نوروز

در پی آن که نوروز امسال نیز مشترکان تلفن همراه اول به رغم برخی وعده‌ها همچنان با مشکلات مربوط به ارسال و دریافت پیامک مواجه بودند، تا جایی که در برخی از روزهای آغازین سال، ارتباط پیامکی آنان تقریبا غیرممکن بود، روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار در توضیحات جالبی که امروز به سرویس جامعه اطلاعاتی ایسنا نمابر شده، مواردی را مطرح کرد.  

در این نمابر آمده است: «در پاسخ به مطلب مندرج در آن خبرگزاری محترم با عنوان "به دلیل ترافیک بالا در ایام نوروز، مشکل ارسال پیامک از شبکه همراه اول ادامه‌دار شد" در تاریخ 14 فروردین‌ماه به آگاهی می‌رساند:

1. خبر مذکور به صورت کلی بیان شده است و هیچ اشاره‌ای به محل بروز مشکل نشده است تا مورد بررسی دقیق فنی قرارگیرد.

2. با توجه به غیرقابل پیش‌بینی بودن میزان و محل جابه‌جایی مسافرین نوروزی اکثر مشکلات مربوط به مواردی که از قبیل خاموش بودن یا در دسترس نبودن گیرنده پیام و یا پر بودن حافظه گوشی گیرنده بوده است و فقط کمتر از پنج درصد خطاها ارسالی مربوط به شبکه است.

3. بخشی از fail‌ها نیز به علت محدودیت‌ در امکانات اپراتورهای دیگر بوده است، به طوری که مشترکین آن اپراتورها به راحتی به مشترکین همراه اول پیامک ارسال می‌کردند ولی برعکس این امکان به دلیل کمبود امکانات در شبکه مقابل برای مشترکین همراه اول وجود نداشت.»  

منبع : ایسنا 

مایکروسافت به بیکاران رایانه آموزش می‌دهد

مایکروسافت قصد دارد ظرف 90 روز آینده بیش از 30 هزار فرم درخواست به افراد بیکار در ایالت واشنگتن ارائه کند تا مهارت‌های رایانه‌یی جدید فرابگیرند.  

این فرم‌های درخواست به آن‌ها اجازه می‌دهد کلاس‌های رایانه را به رایگان و به صورت حضوری یا آنلاین بگیرند و در آزمون گواهی مایکروسافت با هزینه کم یا بدون هزینه شرکت کنند.

مراکز کاریابی واشنگتن از روز دوشنبه توزیع این فرم درخواست را آغاز کرده‌اند. این ایالت با نرخ بیکاری 8.4 درصد، دارای هفدهمین نرخ بالای بیکاری در کل آمریکا است.

این فرم درخواست بخشی از برنامه ملی جدید مایکروسافت به شمار می‌رود که در کنفرانس ملی فرمانداران در ماه فوریه اعلام شدند. این آموزش رایگان برای نرم‌افزار مایکروسافت از معلومات فن‌آوری ابتدایی تا کلاس‌های سطح متوسط و در مورد برنامه‌هایی مانند پاورپوینت و اکسل خواهد بود.

راه اندازی یک میلیون پورت اینترنت پرسرعت دولتی تا پایان سال

راه‌اندازی یک میلیون از سه میلیون پورت پرسرعت اینترنت که به صورت دولتی ایجاد می‌شود برعهده شرکت مخابرات استان تهران بوده و تا پایان سال 88 مکلف به نصب و راه اندازی آن هستیم که در این راستا قرارداد 80 هزار پورت تا پایان سال 87 نهایی شد و تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی این تعداد پورت تیرماه به دست ما خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان‌ تهران ـ درگفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به مصوبه هیات دولت مبنی بر ورود مخابرات در راه‌اندازی سه میلیون پورت، ورود بخش دولتی به این حوزه را تا ابتدای سال 85 ممنوع اعلام و اظهار کرد: در حال حاضر 11 شرکت PAP یا ندای فعال حدود 90 هزار پورت در استان تهران راه اندازی کرده‌اند.

وی حضور جدی شرکت‌ مخابرات استان تهران در حوزه پورت‌های پرسرعت در حدود مردادماه سال جاری عنوان و اظهار کرد: در حال حاضر امکان ارائه ADSL در همه مناطق استان تهران وجود ندارد.

او با بیان اینکه شرکت‌های PAP در جهت عمل به تعهدات خود تلاش کرده‌اند ادامه داد: در عمده مناطق شهر و استان تهران، شرکت‌های PAP پورت‌های پرسرعت را ارائه می‌دهند و فکر می‌کنم اگر همکاری بهتری بین مخابرات و شرکت‌های PAP وجود داشته باشد و نیز سفارش‌ تجهیزات به نتیجه برسد بتوانیم تا درصد بالای نیازهای استان تهران را پوشش دهیم.

روح‌الهی از ارائه 100 هزار پورت در استان تهران ازسوی شرکت مخابرات استان تهران بین ماه‌های تیر و یا شهریور خبر داد و اظهار کرد: می‌دانیم که تقاضا بیش از این مقدار خواهد بود و برای پاسخ به تقاضا همکاری شرکت‌های PAP نیز ضروری است.

وی تاکید کرد: 100 هزار پورت که راه‌اندازی می‌شود به طور عمده مورد استفاده متقاضیان شهر تهران قرار خواهد گرفت زیرا عمده‌ی تقاضا برای ADSL در شهرهای تهران و کرج است اما در حال حاضر به دلیل محدودیت تجهیزات برای افزایش تعداد پورت‌ها، اعلام عمومی برای ارائه نمی‌کنیم اما با وجود اینکه نمی‌توان به طور دقیق حجم بازار را محاسبه کرد اما مطمئنا تقاضا وجود دارد.

او خاطر نشان کرد: بودجه 88 مخابرات تهران مشخص شده است اما متاسفانه بخش خیلی کمی از آن را به راه‌اندازی پورت تخصیص داده‌اند که درخواست اصلاح کرده‌ایم و درصورت تصویب در راه اجرا مشکل بودجه‌ای پیدا نخواهد شد. اما در کل، انجام مناقصه، خرید تجهیزات، نصب و راه‌اندازی حداقل یک پروسه هشت ماهه است.

وی با بیان این که برای 400 هزار پورت دیگر سفارش آماده شده است، افزود: باید از شرکت مخابرات ایران مجوز این طرح گرفته شود زیرا رقم سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ قابل توجه است که مناقصه آن اردیبهشت یا خردادماه انجام می‌شود و اگر مشکلی وجود نداشته باشد حدود مهر یا آبان‌ماه تجهیزات مورد نیاز آن در ایران است.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران با اشاره به حدود 24 میلیون تلفن ثابت در کشور، تاکید کرد: این تعداد تلفن ثابت زمینه لازم برای نصب و راه‌اندازی پورت و ارائه سرویس ADSL به مردم را فراهم می‌کند و نشان می‌دهد که ظرفیت‌ لازم برای گسترش آن وجود دارد. این میزان تقاضا ثابت می‌کند شرکت‌های PAP برای ادای تعهدات خود فضا دارند با این همه تا کنون کمتر از 200 هزار پورت راه‌اندازی کرده‌اند.

خبرنگار خشمگین به سمت وزیر هندی کفش پرتاب کرد

یک خبرنگار خشمگین در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی پس از مجادله بر سر شورش‌های ضدسیک 1984 که هزاران کشته برجای گذاشت به سمت پالانیاپان چیدامبارام، وزیر کشور هند کفش پرتاب کرد.  

این کفش به پالانیاپان چیدامبارام که پس از این اتفاق به پاسخ به پرسش‌ها ادامه داد اصابت نکرد و خبرنگار نیز توسط مقامات به بیرون هدایت شد.

به گفته سخنگوی پلیس، این خبرنگار که خبرنگار باسابقه روزنامه Dainik Jagran، پرفروش‌ترین روزنامه هند است، توسط پلیس بازداشت اما پس از بازجویی آزاد شد.

پیش از پرتاب کردن کفش این خبرنگار از وزیر کشور هند پرسش‌های متعددی درباره یافته‌های هفته گذشته تحقیق اداره مرکزی کرده بود که در آن یکی از رهبران ارشد حزب کنگره از دخالت داشتن در شورش‌های خونین که سه هزار کشته برجای گذاشت، تبرئه شد.

چیدامبارام اظهار کرده بود که این سازمان یک سازمان مستقل است و دولت هیچ نقشی در این تصمیم ندارد و مردم را به صبر فراخواند اما این خبرنگار کفش خود را به سمت وزیر کشور هند پرت کرد که با فاصله کمی از کنار صورتش گذشت.

این خبرنگار سیک عنوان نکرد آیا از منتظر الزیدی، خبرنگار عراقی الهام گرفته که کفش خود را به سمت جوج بوش، رییس جمهور سابق آمریکا پرتاب کرده بود یا خیر.

شورش‌های 1984 که مساله جنجال‌برانگیزی در هند باقی مانده بیش از سه هزار کشته برجای گذاشت که سیک بودند. این کشتار در سراسر هند پس از کشته شدن ایندیرا گاندی، نخست وزیر سابق هند به دست محافظ سیک وی رخ داد.