مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

خبرنگار خشمگین به سمت وزیر هندی کفش پرتاب کرد

یک خبرنگار خشمگین در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی پس از مجادله بر سر شورش‌های ضدسیک 1984 که هزاران کشته برجای گذاشت به سمت پالانیاپان چیدامبارام، وزیر کشور هند کفش پرتاب کرد.  

این کفش به پالانیاپان چیدامبارام که پس از این اتفاق به پاسخ به پرسش‌ها ادامه داد اصابت نکرد و خبرنگار نیز توسط مقامات به بیرون هدایت شد.

به گفته سخنگوی پلیس، این خبرنگار که خبرنگار باسابقه روزنامه Dainik Jagran، پرفروش‌ترین روزنامه هند است، توسط پلیس بازداشت اما پس از بازجویی آزاد شد.

پیش از پرتاب کردن کفش این خبرنگار از وزیر کشور هند پرسش‌های متعددی درباره یافته‌های هفته گذشته تحقیق اداره مرکزی کرده بود که در آن یکی از رهبران ارشد حزب کنگره از دخالت داشتن در شورش‌های خونین که سه هزار کشته برجای گذاشت، تبرئه شد.

چیدامبارام اظهار کرده بود که این سازمان یک سازمان مستقل است و دولت هیچ نقشی در این تصمیم ندارد و مردم را به صبر فراخواند اما این خبرنگار کفش خود را به سمت وزیر کشور هند پرت کرد که با فاصله کمی از کنار صورتش گذشت.

این خبرنگار سیک عنوان نکرد آیا از منتظر الزیدی، خبرنگار عراقی الهام گرفته که کفش خود را به سمت جوج بوش، رییس جمهور سابق آمریکا پرتاب کرده بود یا خیر.

شورش‌های 1984 که مساله جنجال‌برانگیزی در هند باقی مانده بیش از سه هزار کشته برجای گذاشت که سیک بودند. این کشتار در سراسر هند پس از کشته شدن ایندیرا گاندی، نخست وزیر سابق هند به دست محافظ سیک وی رخ داد.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 19 فروردین 1388 ساعت 20:36 http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

mohaddeseh یکشنبه 23 فروردین 1388 ساعت 01:12 http://dehkadehinterneti.mihanblog.com

سلام عزیزم
وبلاگ خیلی قشنگی داری ، خیلی لذت بردم ، اگه مایل به تبادل لینک هستی وبلاگهای منو لینک کن ، بعد بیا به وبلاگم تو قسمت نظرات به من خبر بده تا منم حتماً لینکت کنم .
**دهکده ترفند**
http://mobil4persian.mihanblog.com

**دهکده اینترنتی**
http://dehkadehinterneti.mihanblog.com
--------------------------------------------
راستی چرا از وبلاگت به عنوان کسب درآمد استفاده نمی کنی ؟ خیلی راحت و بدون زحمت میتونی روزانه کلی پول دربیاری ، این سایتهایی که دارم بهت معرفی میکنم خودم خیلی وقته داخلشون فعالیت میکنم ، امیدوارم فعالیت خودت رو زودتر شروع کنی . . .
با ثبت نام در این سایت برای اولین بار 5000 تومان ( پنج هزار تومان ) اعتبار اولیه میگیرید ، فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنید .
http://www.mi118.com/Register.aspx?Ref=94402
--------------------------------------------
شما با معرفی سیستم تبلیغاتی اوکسین ادز به سایر سایتها و وبلاگها (عضو گیری نمودن ( و عضویت آنها در سیستم از طریق شما، به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات آنها میشود مبلغ 50 ریال از طرف سایت دریافت می نمایید که بدین صورت شما به یک درامد ثابت ماهیانه و مادام العمر دست خواهید یافت.
بعنوان مثال اگر به طور میانگین روزی 10 نفر از طرف شما عضو سیستم شوند و هر کدام از آنها در بدترین حالت روزی فقط 100 کلیک هم داشته باشند در یک ماه شما درامدی بالغ بر 23250000ریال معادل دو میلیون و سیصد و بیست و پنج هزار تومان فقط از طریق زیر مجموعه ها و آن هم در ماه اول بدست خواهید آورد و قطعا در ماههای آینده این مبلغ چندین برابر خواهد شد.
http://www.oxinads.com/?a=31945

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد