مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

ابزار جدید گوگل برای کاربران اداری مایکروسافت عرضه شد

گوگل برنامه‌ای را عرضه کرده که مدعی است به کاربران اوت لوک مایکروسافت امکان می‌دهد این برنامه را به همراه Google Apps استفاده کنند.  

محصول Google Apps Sync به کاربران اوت لوک امکان می‌دهد برای ایمیل مبتنی بر اینترنت، تماس‌ها و تقویم به Google Apps متصل شوند، کاربران همچنین می‌توانند با استفاده از رابط کاربری جی‌میل در هر نقطه‌ای به اطلاعات رایانه کاری خود دسترسی یابند.

بنا بر توضیح مسوولان گوگل، این سرویس طراحی شده تا شرکت‌های بیش‌تری را برای ‌بکارگیری Google Apps Premier تشویق کند.

بر اساس این گزارش Google Apps Sync یکپارچگی تنگاتنگی بین برنامه اوت لوک و Google Apps فراهم می‌کند؛ به عنوان مثال کاربران می‌توانند تقاضای نشست ارسال شده از طریق اوت لوک را در تقویم Google Apps مشاهده کنند و تماس‌های آن‌ها همگام‌سازی خواهد شد.

همچنین یک ابزار ساده مهاجرت اطلاعات به کارمندان امکان می‌دهد به سادگی اطلاعات موجود را از Exchange یا اوت لوک کپی کرده و در Google Apps وارد کنند.

گفتنی است Google Apps مجموعه نرم‌افزار همکاری و ارتباطی است که به صورت سرویس مبتنی بر اینترنت عرضه شده و شامل جی میل نیز است و برای استفاده در محیط‌های کاری در نظر گرفته شده‌ است. شرکتهای مشتری گوگل برای برخورداری از سرویس کامل Google Apps که شامل تضمین 99.9 درصدی قابلیت اطمینان است، سالانه 50 دلار پرداخت می‌کنند.  

 

منبع : ایسنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد