مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

ایرانسل برترین سرویس دهنده مخابراتی سال کشور

در نخستین دوره "جوایز فناوری ایران (ایتا)"، شبکه تلفن همراه ایرانسل به عنوان برترین سرویس دهنده مخابراتی کشور در سال 1387 انتخاب و معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در بخش اصلی نخستین دوره جوایز فناوری ایران (ایتا) که به همت هفته نامه تخصصی عصر ارتباط و با حضور مدیران ارشد بخش های خصوصی و دولتی فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در محل مرکز همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار شد، هیات داوران نخستین دوره جوایز فناوری ایران اعلام کرد به سبب پیشرو بودن در ارایه خدمات نوین تلفن همراه، عنوان سرویس دهنده برتر مخابراتی کشور در سال 1387 را از آن ایرانسل می داند.

براساس این گزارش، برترین ها در بخش اصلی جوایز فناوری ایران از میان 28 نامزد انتخاب شدند که در بخش برترین ارائه کننده خدمات مخابراتی، شبکه های تلفن همراه ایرانسل، همراه اول و تالیا نامزد دریافت تندیس زرین ایتا بودند که در این میان شبکه تلفن همراه ایرانسل عنوان برترین سرویس دهنده مخابراتی کشور در سال 1387 را کسب کرد.

شبکه تلفن همراه ایرانسل طی 28 ماه فعالیت خود، توانسته با توسعه پرشتاب شبکه و عرضه ده ها سرویس ارزش افزوده و نوین، جایگاه خود را به عنوان راهبر بازار و اپراتور پیشرو در ارائه خدمات نوین تلفن همراه تثبیت نماید.

جوایز فناوری ایران با عنوان اختصاری ایتا، در تلاش است تا با نگاه همه‌جانبه به خلاقیت‌ها و ابداعات در حوزه تولید، ارایه خدمات وتوزیع کالا و خدمات بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات، انتخاب هایی منصفانه و قابل توجه برای مصرف‌کنندگان، تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان طی یک سال داشته باشد.

چند تا سوتی خیلی باحال (عکس)

  

 

بقیه در ادامه مطلب (حتما ببینید که خیلی توپ هست)

ادامه مطلب ...

انتشار تصاویر محرمانه‌ی تاسیسات نظامی انگلیس در گوگل

انتشار تصاویر واضحی از یک پایگاه دریایی انگلیس و دو زیردریایی هسته‌ای که پیش از این تصاویر آن‌ها تیره شده بود، بار دیگر Google Earth را خبرساز کرد.  

در حالی که این تصاویر مهم و حساس هستند، افشای آن‌ها به این صورت با توجه به ماهیت اینترنت و قابل دسترس بودن تصاویر ماهواره‌ای، مساله مهمی به شمار می‌رود.

گزارش مربوط به تصاویر این پایگاه که در فاسلان اسکاتلند قرار دارد و پیش از این در Google Earth تیره شده بود، توسط روزنامه انگلیسی سان انتشار یافت.

به‌روزرسانی اخیر این سرویس نقشه ماهواره‌ای تصاویر واضحی از این مکان فراهم کرده و موجب نگرانی در مورد امکان استفاده تروریست‌ها از این تصاویر برای حمله شده است.

سخنگوی وزارت دفاع انگلیس در گفت‌وگو با سان اظهار کرد: ما هر کاری برای حمایت از پایگاه‌ها انجام می‌دهیم اما کنترل تمامی وب سایت‌هایی که تصاویر ماهواره‌ای فراهم می‌کنند، غیرممکن است.

سرویس رایگان Google Earth که در سال 2006 راه‌اندازی شد، در حال حاضر شامل تصاویر سه بعدی از شهرهای بزرگ در جهان و شامل تصاویری در سطح خیابانی و تصاویر هوایی پوشش دهنده هزاران کیلومتر از سطح زمین است و بنا بر برآوردها، 400 میلیون نفر به آن دسترسی دارند اما کشورهای متعددی از جمله چین و هند به دلیل نمایش تصاویر تاسیسات دفاعی و حساس آن‌ها، به این سرویس نقشه اعتراض کرده‌اند.

 

منبع : ایسنا

قفل کارت های هدیه iTunes شکسته شد

دیر یا زود این احتمال وجود داشت که الگوریتم سیستم کارت های هدیه ای که در سرویس iTunes وجود دارد توسط هکرها شکسته شود و ظاهراً این هکرهای چینی بودند که این افتخار را نصیب خود کرده اند.

به گزارش سایت Outdustry اکنون در سایت های زیر زمینی، کارت های هدیه 200 دلاری به قیمت 10 دلار به فروش می رسند و حتی در گزارشی آمده است به قیمت تنها 2.6 دلار نیز امکان دریافت این کارتها وجود دارد. هرچند که تا این زمان اپل نسبت به تائید و یا رد این خبر مطلبی را منتشر نکرده است اما تغییرات در سیستم الگوریتم کارتها شروع شده است.

این ترس برای اپل وجود دارد که آیا هکرهایی که توانسته اند الگوریتم پیشرفته کارتهای 200 دلاری را بشکنند، به سیستم کلی فروش نرم افزارهای iTunes نیز دست پیدا کرده اند ؟! اگر راههای این نفوذ به صورت گسترده در اینترنت پخش شود، می توان انتظار داشت که بزودی بحران اقتصادی به فروشگاه iTunes نیز هجوم آورد!

HTC Magic دومین گوشی موبایل مبتنی بر آندروئید

 اپراتور انگلیسی Vodafone اعلام کرد گوشی هوشمند HTC Magic را که بر پایه سیستم‌عامل آندروئید طراحی گردیده است را تا ماه آوریل وارد بازار انگلستان خواهد نمود.


این اپراتور موبایل سایت جدیدی را مخصوص این گوشی راه‌اندازی نموده که در آن به مشخصات و ویژگی‌های این گوشی هوشمند پرداخته شده است.

این شرکت در ماه فوریه و در جریان کنگره جهانی موبایل (MWC) اعلام کرده بود که HTC Magic در انگلستان، اسپانیا و فرانسه با رنگ سفید، در آلمان با رنگ مشکی و در ایتالیا با هر دو رنگ عرضه خواهد شد.

این گوشی بعد از گوشی G1 که در دسامبر 2008 و توسط T-Mobile وارد بازار گردید دومین گوشی هوشمندی محسوب می‌شود که بر پایه سیستم‌عامل آندروئید طراحی گردیده است.

HTC Magic مجهز به صفحه نمایش QVGA با اندازه 3.2 اینچ، صفحه لمسی و trackball می‌باشد اما از صفحه کلید خبری نیست. این گوشی از استانداردهای ارتباطی HSDPA, GPRS و Wi-Fi بهره می‌برد و همچنین دارای امکانات GPS و دوربین 4 مگاپیکسلی اتوفوکوس اما بدون فلاش است. همچنین در این گوشی امکانات محلی مانند Google Map و Google Search می‌باشد.

این گوشی مجهز به 512 مگابایت حافظه ROM و 192 مگابایت حافظه Ram و یک شکاف کارت microSD خواهد بود.

عرضه‌ی نخستین لپ‌تاپ صفحه لمسی مقاوم دل

لپ تاپ Latitude E6400 XFR مقاوم دل که طبق ادعای این شرکت می‌تواند افتادن از بلندی، گرد و غبار، فشار بالا و خیس شدن را تحمل کند با صفحه لمسی عرضه شد.  

این لپ تاپ مقاوم طبق نیازهای ارتش آمریکا طراحی شده و برای کاربرانی مانند کارکنان نظامی و ماموران امداد در نظر گرفته شده است.

این لپ تاپ می‌تواند ذرات باران و باد را تا 70 مایل در ساعت تحمل کند، در دمای پایین 20 درجه فارنهایت تا 145 درجه فارنهایت فعالیت کرده و همچنین در ارتفاع 15 هزار پایی به مدت یک ساعت کار کند.

همچنین این لپ تاپ به گونه‌ای طراحی شده تا در برابر افتادن از ارتفاع 1.21 متر به هنگامی که کار نمی‌کند و حدود یک متر به هنگام کار کردن، دوام بیاورد همچنین دارای سه سال ضمانت است و درصورت ترک برداشتن نمایشگرش بر اثر افتادن فورا تعویض خواهد شد.

دل با این لپ تاپ در بخش لپ تاپ‌های مقاوم وارد رقابت با شرکت‌هایی مانند لنوو و پاناسونیک می‌شود. دومین سازنده بزرگ رایانه جهان پیش از این لپ تاپ‌های نیمه مقاومی از جمله Latitude E6400 ATG را عرضه کرده است.

در ساخت لپ تاپ XFR پردازنده Core 2 Duo اینتل به‌کار رفته و این رایانه یک صفحه نمایش 14.1 اینچی، 3.87 کیلوگرم وزن با شش باتری سلولی و درایو ذخیره‌سازی جامد سخت دارد. همچنین دارای کارت گرافیکی، هشت گیگابایت حافظه جانبی رم بوده و تا 120 گیگابایت امکان ذخیره‌سازی برروی هارد درایو و 128 گیگابایت ذخیره‌سازی SSD دارد.

این رایانه قابل حمل برروی ویندوز ویستا اجرا شده و دارای اتصالات وای فای، پهنای باند سیار نسل سوم و آنتن‌های GPS است و به قیمت 4 هزار و 299 دلار به بازار عرضه می‌شود.