مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

ایرانسل برترین سرویس دهنده مخابراتی سال کشور

در نخستین دوره "جوایز فناوری ایران (ایتا)"، شبکه تلفن همراه ایرانسل به عنوان برترین سرویس دهنده مخابراتی کشور در سال 1387 انتخاب و معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در بخش اصلی نخستین دوره جوایز فناوری ایران (ایتا) که به همت هفته نامه تخصصی عصر ارتباط و با حضور مدیران ارشد بخش های خصوصی و دولتی فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در محل مرکز همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار شد، هیات داوران نخستین دوره جوایز فناوری ایران اعلام کرد به سبب پیشرو بودن در ارایه خدمات نوین تلفن همراه، عنوان سرویس دهنده برتر مخابراتی کشور در سال 1387 را از آن ایرانسل می داند.

براساس این گزارش، برترین ها در بخش اصلی جوایز فناوری ایران از میان 28 نامزد انتخاب شدند که در بخش برترین ارائه کننده خدمات مخابراتی، شبکه های تلفن همراه ایرانسل، همراه اول و تالیا نامزد دریافت تندیس زرین ایتا بودند که در این میان شبکه تلفن همراه ایرانسل عنوان برترین سرویس دهنده مخابراتی کشور در سال 1387 را کسب کرد.

شبکه تلفن همراه ایرانسل طی 28 ماه فعالیت خود، توانسته با توسعه پرشتاب شبکه و عرضه ده ها سرویس ارزش افزوده و نوین، جایگاه خود را به عنوان راهبر بازار و اپراتور پیشرو در ارائه خدمات نوین تلفن همراه تثبیت نماید.

جوایز فناوری ایران با عنوان اختصاری ایتا، در تلاش است تا با نگاه همه‌جانبه به خلاقیت‌ها و ابداعات در حوزه تولید، ارایه خدمات وتوزیع کالا و خدمات بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات، انتخاب هایی منصفانه و قابل توجه برای مصرف‌کنندگان، تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان طی یک سال داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد