مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

آهنگ جدید و زیبای احسان کارآموز و حسام وار به نام عشق مرده (۲)

آهنگ جدید و زیبا و  احساسی احسان کارآموز و حسام وار به نام عشق مرده (۲) 

 

لینک دانلود 

 

  

عکس با سایز اصلی

هکرها با استفاده از Neosploit، هزاران سایت را آلوده کردند

مجرمان سایبر با بهره گیری از آخرین نسخه نرم افزار Neosploit، حدود 80 هزار سایت معتبر و قانونی را به ماشین ارسال بدافزار تبدیل کرده اند. از جمله این سایت ها می توان به BBC اشاره کرد.

Ian Amit مدیر تحقیقات امنیتی شرکت Aladdin Knowledge Systems، با بیان اینکه قربانیان، به شرکت US Postal Service تعلق دارند، گفت: سایت های دولتی، Fortune 500 و شرکت های تولیدکننده سلاح، قربانیان این حملات هستند.

Amit در یک کار پژوهشی که با همکاری تیم وی در Aladdin صورت گرفته، نشان داده است که حداقل سه باند به جمع آوری اطلاعات مشغول بوده و هکرها با هدف آلوده سازی رایانه بازدیدکنندگان از طریق حملات drive-by download، در هشتاد هزار سایت بدافزار نصب کرده اند. ضمناً وب سایت دانشگاه های معتبری همچون دانشگاه برادفورد و بسیاری از شرکت های ISP و hosting نیز آلوده شده است.

گفته می شود سازمان ها و شرکت هایی در 86 کشور جهان، از این طریق در معرض آلودگی قرار گرفته  اند.  

Aladdin با همکاری CERT و شرکت های حقوقی در سراسر جهان، می کوشد سازمان های آسیب دیده را از آلوده شدن وب سایت های متبوعشان مطلع سازد.

به گزارش CyberInsecure تکنیک SQL injection یکی از روش های آلوده سازی این حجم بالای وب سایت های اینترنتی بوده است.

به دنبال تحقیقات بیشتر در خصوص این واقعه، مشخص شد که هکرها توانسته اند به وب سایت دولتی BBC یعنی ftp.bbc.co.uk دست پیدا کنند. خوشبختانه اعتبارنامه های موجود در سایت، با هیچ فعالیت آنلاینی در ارتباط نبوده و کاربران BBC از این نظر واقعاً شانس آورده اند!

در حمله مشابه قبلی، به وب سایت دادگاه سان فرانسیسکو، شورای Hackney و BusinessWeek.com حمله شده بود.

گفتنی است به تازگی نسخه 1/3 نرم افزار Neosploit که در هک کردن کاربرد دارد، منتشر شده است.

شش تن به اتهام نفوذ به حساب بانکی سارکوزی دستگیر شدند

پلیس فرانسه شش نفر را به اتهام دست داشتن در نفوذ به حساب بانکی نیکولا سارکوزی دستگیر کرد.

به گزارش straitstimes.com رئیس جمهور فرانسه ماه گذشته در خصوص برداشت غیرقانونی از حساب بانکی‌اش در Neuilly پاریس، شکایت نامه ای تنظیم کرده بود. هکرها از این پول ها برای تهیه چندین اشتراک تلفن همراه استفاده کرده بودند.

پلیس به دنبال تحقیقات خود، شش تن از جمله کارکنان یک فروشگاه موبایل در شهر روئن در ایالت نرماندی فرانسه واقع در شمال این کشور و نیز دو مرد سنگالی را بازداشت کرد. سه تن از این شش متهم روز چهارشنبه بازداشت شده‌اند. 

به گزارش The Register پس از آنکه مشخص شد حدود 50 نفر دیگر از جمله پدر سارکوزی و خانم ماری دومینیک کولیلی اولین همسر رئیس جمهور فرانسه نیز قربانی این پرونده هستند، پلیس حوزه تحقیقات خود را گسترش داده است.

جری یانگ از ریاست یاهو استعفا داد

یاهو روز دوشنبه 17 نوامبر، اعلام کرد، در پی استعفای جری یانگ، به دنبال مدیریتی جدید است.

جری یانگ که یکی از پایه‌گذاران یاهو است از ژوئن 2007 به سمت مدیریت شرکت یاهو منصوب شد و تا به حال به دلیل مشکلات مالی این شرکت از جمله کاهش ارزش سهام تا 10 دلار زیر فشار‌های زیادی بوده‌است. البته او تا زمانی که جایگزینی برای او یافت نشود در سمت خود باقی می‌ماند.

دو هفته پیش در نشست Web2.0 از او سوال شد که آیا به نظر خودش فرد مناسبی برای مدیریت این شرکت است یا خیر و جری یانگ جواب دقیقی به این سوال نداد و تنها از علاقه خود به شرکتی که 13 سال پیش تأسیس کرده‌است سخن گفت.

با این حال یانگ به عنوان عضو هیئت مدیره یاهو باقی خواهد ماند.

در اوایل امسال، یانگ در مقابل تلاش مایکروسافت برای خرید هر سهم یاهو به قیمت 33 دلار ایستاد و یاهو را تسلیم مایکروسافت نکرد. با این حال در نشست Web2.0 جری یانگ حاضران را شگفت‌زده کرد و از اقدام مایکروسافت برای خرید یاهو استقبال کرد.

او این سخنان را تنها چند ساعت بعد از تصمیم گوگل برای پایان دادن به پروژه تبلیغاتی مشترک ایراد کرد.

جری یانگ ایمیلی به کارکنان شرکت زده‌است و درمورد دلایل تغییر در مدیریت شرکت با آن‌ها صحبت‌هایی کرده است و در انتهای این ایمیل می‌گوید: "...همه شما می‌دانید که خون من همیشه به نشانه لوگوی یاهو، بنفش خواهد بود!"

روز دوشنبه 17 نوامبر 2008 ارزش هر سهم یاهو در بورس آمریکا 10.63 دلار اعلام و قیمت خرید شرکت یاهو تنها 14.7 میلیارد دلار ارزیابی شد.

هکرها از جست‌وجوهای برتر معرفی شده در گوگل استفاده می‌کنند

طبق اعلام شرکت امنیت سایبر وب روت،‌ هکرها با هدف فریب کاربران ناآگاه و به دام انداختن آن‌ها از سرویس Google Trends Labs استفاده می‌کنند.

مجرمان اینترنتی با بررسی گزارش‌های خبری برتر در Google Trends Labs که بیش‌ترین موضوعات مورد جست‌وجو در روز را به فهرست درمی‌آورد به ایجاد وبلاگ‌های جعلی مبادرت می‌کنند که حاوی کلید واژه‌های مربوط به این موضوعات هستند و هنگامی که یک کاربر ناآگاه به چنین سایتی وارد شود در عوض اطلاعاتی که به‌دنبال آن‌هاست به نرم‌افزار مخرب آلوده خواهد شد.

این وبلاگ‌ها حاوی لینک‌های ویدیویی در مورد گزارش خبری هستند که کاربران در جست‌وجوی آن بوده‌اند و به‌محض این که کاربر برروی یکی از این لینک‌ها کلیک می‌کند، کدک ویدیویی دانلود می‌شود که یک برنامه‌ی ضد جاسوس‌افزار را دانلود می‌کند.

این برنامه برای ترغیب کاربران به خرید برنامه‌ی غیرقانونی منظور شده که ممکن است اطلاعات شخصی و داده‌های آن‌ها را در خطر بزرگ‌تری قرار دهد.

وب روت به کاربران توصیه کرده همواره نسخه‌ی برنامه‌های آنتی ویروس و فایروال خود را به‌روز نگه داشته و از دانلود محصولات رایگان یا خرید آن‌ها از سایت‌ها و فروشندگان ناشناس یا شبکه‌های اشتراک گذاری برنامه خودداری و ویدیوها و مولتی مدیاهای دیگر را از سایت‌ها و وبلاگ‌های شناخته شده و معتبر دانلود کنید

افتتاح فروشگاه آنلاین از سوی مایکروسافت

بدین ترتیب کاربران می‌توانند اقدام به دانلود محصولات نرم‌افزاری این شرکت نموده و چنانچه در داخل ایالات متحده زندگی می‌کنند از طریق این سایت اقدام به خرید محصولات سخت‌افزاری مایکروسافت بنمایند.

مایکروسافت روز جمعه خبر راه‌اندازی فروشگاه آنلاین خود را اعلام نمود. بدین ترتیب کاربران می‌توانند اقدام به دانلود محصولات نرم‌افزاری این شرکت نموده و چنانچه در داخل ایالات متحده زندگی می‌کنند از طریق این سایت اقدام به خرید محصولات سخت‌افزاری مایکروسافت بنمایند.

در این اعلامیه که بر روی سایت اصلی مایکروسافت گذاشته شده آمده است: «اینک برای اولین بار امکان خرید محصولات مایکروسافت بطور مستقیم از طریق این شرکت فراهم شده است.»

درهای این فروشگاه ابتدا بر روی کاربران کشورهای انگلستان، آلمان، امریکا و کره جنوبی گشوده شده و به تدریج و تا انتهای سال جاری دیگر کشورها را نیز شامل خواهد شد.

فروشگاه آنلاین مایکروسافت همچنین حاوی اطلاعات تمام محصولات این شرکت بوده و جدیدترین کاتالوگ الکترونیکی نسخه نهائی هر محصول را می‌توانید در این سایت مشاهده نمائید.

سایت اروپائی این فروشگاه شامل چهار قسمت می‌باشد: Windows، Office، Home & Money و Design & Developer.
این در حالیست که سایت امریکا از بخش‌های Business، Entertainment Choices و Hardware تشکیل شده و بخشی هم به مدل‌های منتخبی از موس، صفحه کلید، وب‌کم و هدست اختصاص داده شده است.

منبع : ایتنا

هکرها کپچای Gmail و Hotmail را هک کردند

کپچا (CAPTCHA) آزمونی است که تعیین می‌کند که آیا کاربر یک ماشین است یا یک انسان. این تست برای جلوگیری از عملکرد ماشین های مخرب است چون کامپیوترها نمی توانند این تست را حل کنند. در واقع هر کاربری که آن را درست حل کند، انسان فرض می‌شود. عمومی ترین شکل کپچا همان خطوط کج و ناواضحی است که مثلاً به هنگام نظردادن در یک وبلاگ وجود دارد و از شما می خواهند تا آنرا در یک جعبه? آزمون (text box) تایپ کنید.

به گزارش The Register اسپمرها توانسته اند کپچای گوگل و مایکروسافت را دست کاری کنند و بدین سان یکی از موانع امنیتی نفوذ به حساب کاربران Gmail و Hotmail را از سر راه خود بردارند.

این گزارش که در آن به securitylabs.websense.com استناد شده، حاکی از آن است که اوایل هفته جاری، یک شرکت امنیتی اعلام کرد هکرهای کلاه مشکی توانسته اند سیستم پیشرفته کنترلی کپچا را که در Hotmail به کار گرفته شده، هک کنند.

هرزنامه نویس ها تمایل بسیاری به شکستن این مانع امنیتی دارند زیرا یک ایمیل با کنترل های ضدهرزنامه بسیاری محافظت می شود. شرکت های فیلترینگ اسپم از قبیل MessageLabs، وقتی با گسترش رو به رشد ایمیل های ناخواسته مواجه شدند، به استفاده از کنترل های مختلف روی آوردند.

به نظر می رسد اسپمرها که همیشه سیستم های محافظتی ایمیل های ما را دور می زده-اند و آن را با توصیه هایی در مورد سهام، قرص های تقویت جنسی و مزخرفاتی از این دست پر می کرده اند، باز هم نبوغ (!) دیگری از خود نشان داده اند و توانسته اند یک سیستم راست آزمایی دیگری را با موفقیت پشت سر گذارند. 

منبع : پرشین هک