موتور جستوجوی تازه راهاندازی شده بینگ مایکروسافت با وجود کسب موفقیت زودهنگام در آمریکا در عرض یک ماه و پشت سر گذاشتن یاهو، حضور ضعیفی در کره جنوبی داشته است.
تجربه بینگ در کره جنوبی مشابه پورتالهای جهانی شامل یاهو و گوگل است که در این کشور عقب تر از رقیبان محلی خود Naver و Daum قرار گرفتهاند. /font>
طبق آمار شرکت اینترنتی StatCounter، بینگ 8.2 درصد از سهم جستوجوهای انجام گرفته در ماه گذشته در آمریکا را به خود اختصاص داد که در مقایسه با سهم 7.8 درصدی Live Search ، پورتال قبلی مایکروسافت افزایش داشت. /font>
اما با وجود موفقیت نسبی در آمریکا، برخی آینده بینگ را با بدبینی می نگرند. طبق آمار شرکت متریکس، بینگ در طول هفته نخست از آغاز فعالیتش شاهد 900 هزار بازدید کننده از کره بود و شمار بازدیدکنندگانش در هفته دوم 40 درصد رشد کرد. /font>
با این حال در هفتههای بعد این شمار به طور مداوم کاهش یافت و در هفته چهارم ماه ژوئن به حدود 750 هزار نفر رسید که در نتیجه آن سهم این موتور جستوجو به یک درصد رسیده و در مکان ششم قرار گرفت اما بینگ هفته گذشته شاهد افت چشمگیری بود که سهم آن را به 0.15 درصد رساند. /font>
بینگ در کره به صورت آزمایشی بتا عرضه شده و بیشتر امکانات آن تنها در آمریکا قابل دسترس هستند.
/font>