مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

مصاحبه با کلاه سفیدها هکرهای ایرانی- قسمت دوم

مرور قسمت اول

پس به عنوان یک گروه از هکرها شناسایی شده‌اید؟

بله و این اتفاق عجیبی نیست. هکرها وقتی موفق به هک کردن سایتی می شوند نام گروه‌شان را آنجا ثبت می‌کنند. الان در دنیا ما به عنوان یک گروه از هکرها شناخته شده‌ایم. زمانی که سایت‌های دانمارکی و اسرائیلی را هک کردیم، در دنیا رتبه پنجم را بین هکرها داشتیم ولی بعد از آن 2 سال هیچ سایتی را هک نکردیم و حالا رتبه یازدهم هستیم.

را 2 سال فعالیتی در زمینه هک نداشتید؟

به هر حال هک نوعی بازی است و ریسک دارد. ممکن است بالاخره جایی مشکلی پیش بیاید.

 

هیچ قانونی در دنیا برای برخورد با هکرها وجود دارد؟

مرجعی برای این قضیه وجود ندارد. هکرها قانون خودشان را دارند. خودشان تعیین می‌کنند که چه کسانی هکر مثبت هستند و چه کسانی هکر منفی. بدون شک کشف حفره‌های امنیتی و نقاط ضعف وب سایت‌ها یک کار مثبت است. یک هکر ممکن است حفره‌ها را پیدا کند و از این کشف سوء استفاده کند. یکی هم ممکن است حفره‌ها را گزارش دهد و به رفع نقاط ضعف سیستم کمک کند. همین واکنش‌های متفاوت است که باعث می شود هک کردن سایت‌ها هم حرکتی مثبت باشد و هم حرکتی منفی و مخرب.

ادامه مطلب ...

یک خبر ویژه

سلام دوستان عزیز

به پاس بازدیدهای خوب شما من هم تصمیم گرفتم برای راحتی ورود شما به وبلاگ , وبلاگ رو به دامین اتصال بدم. و شما از این به بعد میتونید با آدرس Www.Bia2.ir.tc وارد وبلاگ من شوید.

                                با تشکر : مدیر وبلاگ

معرفی سایت

سلام دوستان عزیز

میخوام یه سیات خیلی توپ بهتون معرفی کنم که از شیر مرغ ! تا جون آدمیزاد ! میتونین پیدا کنین. فرصت رو از دست ندین و همین الان برید       ورود

حملات هکرهای روسی علیه سایت‌های گرجستانی ادامه دارد

با وجودی که رییس جمهور روسیه دستور توقف حملات به گرجستان را صادر کرده اما حملات هکرهای روسی علیه سایت‌های گرجستانی از جمله سایت رییس جمهور این کشور که در آمریکا میزبانی می‌شود ادامه دارد.

به گزارش آژانس خبری پرشین هک از ایسنا، به گفته‌ی تام برلینگ، مدیر اجرایی شرکت میزبان وب Tulip Systems واقع در آتلانتا، وب‌سایت رییس جمهور گرجستان هدف سیل ترافیکی از روسیه قرار دارد که قصد آن از کار انداختن سایت است و در نتیجه این سایت به طور دوره‌یی غیرقابل دسترس شد با این حال در اواسط روز سه‌شنبه فعالیت می‌کرد.

ادامه مطلب ...

هکرهای ایرانی قسمت اول

در ماه‌های گذشته ماجرای هک شدن 100 سایت عربی در بین خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های داخلی و خارجی جنجال به پا کرد. در این حرکت یک گروه هکر ایرانی -که پیش از این هم در سال‌های گذشته اقدام به هک کردن سایت‌های دانمارکی و اسرائیلی کرده بودند- صفحه‌هایی از 100 سایت عربی را تغییر دادند. در لیست این سایت‌ها سایت‌های مهمی چون روزنامه الخلیج امارات، سایت لیگ خلیج عرب، سایت وزارت آموزش عالی عراق، اداره پلیس ابوظبی، دانشگاه میادین عربستان، شرکت گاز عمان و بسیاری سایت‌های دیگر وجود داشت.

این گروه 5 نفره که با اسامی مستعارR00tb0x ،Sha2ow ،Q7x, ActionSpider و BehroozIce فعالیت می‌کنند، 3روز برای هک کردن این 100 سایت عربی کار کرده‌اند. هدف این گروه اعتراض به تغییر نام خلیج فارس به خلیج عربی در سایت‌های مذکور بوده. جالب است بدانید فعالیت اصلی این گروه کارهای امنیتی است ولی در زمینه هک کردن سایت‌ها هم بسیار فعالند. موفق شدیم با یکی از اعضای این تیم به نامBehroozIce  ارتباطی برقرار کنیم و صحبت‌هایش را راجع به هک‌‌کردن این سایت‌ها بشنویم.

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

25 راز در معروف ترین موتور جستجوی دنیا قسمت دوم

این قسمت ادامه مطلب قبلی هست و 11 راز باقیمانده در مورد استفاده بهتر از سایت گوگل را در این مقاله یاد میگیرید.

 ۱۴ ماشین‌حساب گوگل

 

گوگل برای حل معادلات ریاضی هم، ابزاری دارد که بسیار سریع و با دقت عمل می‌کند. این ابزار علاوه بر حل معادلات ریاضی، قابلیت تبدیل انواع واحدها به یکدیگر را نیز دارد. برای آشنایی بیشتر با این ابزار کارآمد به آدرس زیر مراجعه کنید:  HTTP://WWW.GOOGLE.COM/HELP/FEATURES.HTM#CALCULATOR 


15 - معنی کلمات

 

اگر معنی یا بهتر بگوییم، تعریف کلمه‌ای را نمی‌دانید، در کادر جستجو <کلمه موردنظر: DEFINE> را نوشته و کلیدENTER را بزنید. در جواب این جستجو، علاوه بر تعریف کلمه، لینکی نیز نمایش داده می‌شود که با کلیک روی آن، به جزییات بیشتری می‌رسید.


16 - ترجمه کنید

 

در حال حاضر، ماشین ترجمه‌ گوگل می‌تواند انگلیسی را به 5 زبان زنده دنیا ترجمه کند (امکان ترجمه بالعکس نیز وجود دارد). برای استفاده از این مترجم ماشینی به آدرسHTTP://WWW.GOOGLE.COM/LANGUAGE_TOOLS?HL=EN بروید.

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

25 راز در معروف ترین موتور جستجوی دنیاقسمت اول

یه مطلب توپ و بسیار مفید برای شما دوستان عزیز. حتما بخونید

در قسمت اول این مقاله با 13نکته کاربردی برای استفاده بهتر از موتور جستجوی گوگل آشنا می شوید.

1 - همه‌چیز در نحوه نوشتن

‌با اطلاع از چگونگی نوشتن عبارات جستجو در موتورهای جستجو، می‌توانید اطلاعات موردنیازتان را به راحتی پیدا کنید. به عنوان مثال دستور <کلمه مورد نظر: INURL> باعث می‌شود تا موتور جستجوی گوگل، همه صفحاتی که در آدرس URL آن‌ها، کلمه مورد نظر وجود داشته باشد را برایتان فهرست کند.


2 - نوار ابزار گوگل

با اضافه کردن نوار ابزار گوگل به مرورگرتان، از این پس می‌توانید کار جستجو را با سرعت و راحتی بیشتری انجام دهید. یکی دیگر از امکانات این نوار ابزار، جلوگیری از نمایش پنجره‌های تبلیغاتی است. برای دریافت این برنامه و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی  TOOLBAR.GOOGLE.COM  مراجعه کنید.

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...