مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

حملات هکرهای روسی علیه سایت‌های گرجستانی ادامه دارد

با وجودی که رییس جمهور روسیه دستور توقف حملات به گرجستان را صادر کرده اما حملات هکرهای روسی علیه سایت‌های گرجستانی از جمله سایت رییس جمهور این کشور که در آمریکا میزبانی می‌شود ادامه دارد.

به گزارش آژانس خبری پرشین هک از ایسنا، به گفته‌ی تام برلینگ، مدیر اجرایی شرکت میزبان وب Tulip Systems واقع در آتلانتا، وب‌سایت رییس جمهور گرجستان هدف سیل ترافیکی از روسیه قرار دارد که قصد آن از کار انداختن سایت است و در نتیجه این سایت به طور دوره‌یی غیرقابل دسترس شد با این حال در اواسط روز سه‌شنبه فعالیت می‌کرد.

وب‌سایت رییس جمهور گرجستان در پی حملات هکرهای روسی از سرورهای میزبان در گرجستان به سرور میزبانی کننده در آمریکا منتقل شد.

بر اساس گزارش Shadowserver Foundation که حملات اینترنتی را ردگیری می‌کند، فرمان حمله به وب‌سایت‌های گرجستانی اوایل هفته جاری به بوت‌نت‌ها یا شبکه‌های رایانه‌های آلوده که تحت کنترل هکرها قرار دارند صادر شده است.

این رایانه‌ها برای ارسال ترافیک غیرواقعی برای سایت‌های مورد نظر استفاده می‌شوند و آن‌ها را کند کرده یا در برخی موارد از کار

می‌اندازند.

به گفته‌ی مسوولان Shadowserver، همین بوت‌نت‌ها برای هدف قرار دادن سایت‌های خبری روسی و وب‌سایت گری کاسپاروف، شطرنج باز و فعال سیاسی روسی مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

بر اساس این گزارش هکرها روز دوشنبه به وب‌سایت پارلمان گرجستان حمله کرده و تصویر رییس جمهور گرجستان را با آدولف هیتلر عوض کردند.

نظرات 1 + ارسال نظر
ستار یکشنبه 27 مرداد 1387 ساعت 09:44 http://linkboxes.orq.ir

سلام دوست عزیز
وبلاگ خوب و پرمحتوایی داری
میخوای به جای اینکه هر روز آپ کنی یک در میان آپ کنی و میخوای آمار وبلاگت بره بالا؟؟
من لینک باکس بزرگ فقط جک را به شما پیشنهاد می کنم اگر پذیرفتید لینک باکس را در وبلاگ قرار دهید بعد برای من ارسال لینک کنید اینم آدرسم:
www.linkboxes.orq.ir
منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد