مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

XP ده هفته دیگر بازنشسته می‌شود

مایکروسافت قصد دارد ویندوز XPرا تا 10 هفته دیگر بازنشسته کرده و میزان پشتیبانی از آن را به حداقل ممکن برساند.

XP که موفق‌ترین ویندوز ساخت مایکروسافت است در سال 1380 عرضه شد اما پشتیبانی گسترده از آن از 25 فروردین متوقف خواهد شد.

مایکروسافت معمولا از هر نسخه از ویندوز به طور گسترده تا 5 سال پشتیبانی می کند اما عدم استقبال از ویندوز ویستا موجب شد پشتیبانی محدود از ویندوز XP برای مدت 5 سال دیگر ادامه یابد.

انتظار می‌رود پشتیبانی از ویندوز XP در قالب سرویس پشتیبانی محدود مایکروسافت وصله های مهم و به روزرسانی‌های امنیتی در دسترس در اختیار همگان قرار می‌گیرد اما به روزرسانی‌های غیرامنیتی تنها به شرکت هایی ارائه می شود که با مایکروسافت قرارداد پشتیبانی امضا کرده‌اند.

نیاز به نویسنده برای وبلاگ

سلام به دوستان عزیز و بازدیدکنندگان گرامی 

به چند نفر نویسنده فعال نیازمندم .  

کسی که مایل به  همکاری هست در قسمت نظرات همین پست نظر بزاره. 

ممنون 

منظر چندتا همکار خوب هستم...

چشم الکترونیک به جای چشم شما

اصول کار سیستم‌های CCTV به این صورت است که ابتدا تصاویر توسط دوربین‌های مداربسته دریافت شده و برای نمایش و پخش به مانیتور یا تلویزیون انتقال داده می‌شود. همچنین برای ضبط و یا تغییر نحوه نمایش روی مانیتور و پخش همزمان تصاویر دوربین‌ها روی مانیتور و کنترل از راه دور دوربین‌ها نیز تجهیزات و امکاناتی وجود دارد.

چشم الکترونیک به جای چشم شما
حمید خان‌زاده- دنیای کامپیوتر و ارتباطات
این بار می‌خواهیم از چشم دیگری به امنیت بنگریم، چشمی که متعلق به ما نیست ولی برای ما کار می‌کند خیلی دقیق‌تر از آنچه در تصور شماست. معمولا گفته می‌شود عقاب چشمان تیزبینی دارد، چشم موردنظر نیز به همان اندازه تیزبین و دقیق است. صحبت از یک چشم الکترونیکی است، چشمی که در سر شما نیست اما کار چشمان سر شما را انجام می‌دهد. ممکن است با خود فکر کنید چشمان شما تصاویر را به مغز منعکس می‌کند و باعث دیدن تصاویر و بخاطر سپاری آنها در حافظه می‌شود، آیا این چشم الکترونیکی هم عملیات ذخیره‌سازی را انجام می‌دهد؟

سئوال بجایی پرسیدید. در جواب باید گفت بله!! این چشم نیز عملیات ذخیره‌سازی را انجام می‌دهد، بهتر از چشم روی صورتتان. ممکن است شما چیزی را ببینید و بعد از مدتی آن را فراموش کنید، اما این چشم الکترونیکی هیچ چیز را فراموش نمی‌کند و تا آنجایی که مغزش فضای خالی داشته باشد وقایع را ذخیره می‌کند، در صورت لزوم شما می‌توانید وقایع ذخیره شده در حافظه چشم الکترونیکی را بارها مرور کنید. دیگر نیازی به توضیح بیشتر نیست اما می‌توانیم با انواع آنها آشنا شویم.
 

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

ویروس‌های اینترنتی، مراسم اسکار را هدف قرار دادند

هشتاد و یکمین مراسم جوایز اسکار که در 22 فوریه سال جاری برگزار خواهد شد با موج وسیعی از حملات خرابکاران در اینترنت روبروست. 

بسیاری از شرکت‌های امنیتی هشدار داده‌اند که نامه‌های الکترونیک، لینک‌های اینترنتی و سایت‌ها و صفحاتی که به نحوی به مراسم اسکار مربوط می‌شوند، ممکن است عاملی برای آسیب‌پذیر کردن رایانه‌ها، انجام نفوذهای غیرمجاز و سرقت اطلاعات محرمانه کاربران باشند.

بنابر گزارشPandaLabs، مرکز تشخیص و کشف کدهای مخرب رایانه‌ای، اغلب حملات تخریبی که در پوشش اخبار و اطلاعات مربوط به جوایز اسکار انجام می‌شوند، از طریق صندوق‌های پست الکترونیک فعال می‌گردند؛ بنابراین به کاربران اینترنت توصیه می‌شود که مراقب نامه‌ها و پیغام‌های دریافتی خود باشند و رایانه خود را به ابزار ضد هرزنامه مجهز کنند .

همچنین لابراتورهای امنیتی پاندا در گزارش جدید خود اعلام کرد که سوء‌استفاده از عنوان شخصیت‌های مشهور هنری و سینمایی مانند بازیگران هالیوود عامل مهمی در انتشار کدهای مخرب رایانه‌ای و شیوع آلودگی‌های اینترنتی در سال گذشته میلادی بوده است و هدف قرار گرفتن مراسم اسکار درسال جاری، نخستین حملات جدی خرابکاران علیه کاربران سینمادوست اینترنت در سال 2009 محسوب می‌شود.

بررسی‌های دیگر پاندا نشان داده است که در سال 2008 ، برد پیت و تام کروز ، دو نام مشهوری بودند که هدف بیشترین سوء‌استفاده خرابکاران در طراحی و اجرای حملات اینترنتی قرار گرفتند.

بریتنی اسپیرز، آنجلینا جولی و جسیکا آلبا نیز نام‌های دیگری بوده‌اند که حاشیه‌های اخلاقی و حرفه‌ای آن‌ها دستمایه خرابکاران برای آلوده کردن شبکه جهانی اینترنت گردید.

به نظر می‌رسد مراسم اسکار امسال محک جدی شرکت‌های امنیتی در مقابله با حملاتی است که با سوء‌استفاده از نام‌های مشهور هنری و سینمایی کاربران اینترنت را فریب می‌دهند.

اما از طرف دیگر این شرکت‌ها نقش کاربران اینترنت را نیز در کنترل انتشار آلودگی مهم می‌دانند و به آن‌ها توصیه می‌کنند تا از باز کردن نامه‌های ناشناس و کلیک بر روی لینک‌های نامشخص با موضوع مراسم اسکار یا نام‌های مشهور هنری خودداری کنند.

سونی اریکسون نخستین تلفن مجهز به دوربین 12 مگاپیکسل را معرفی کرد

سونی اریکسون با پیشی گرفتن از رقیبان خود در نمایشگاه Mobile World Congress امسال بارسلون، نخستین تلفن همراه دوربین دار 12 مگاپیکسلی جهان را معرفی کرد. 

  

 این تلفن که در حال حاضر در مرحله طراحی است Idou نام داشته و از نیمه دوم سال 2009 برای فروش عرضه خواهد شد.  

بر اساس این گزارش، Idou دارای یک حسگر 12.1 مگاپیکسلی با فلش زنون و یک صفحه نمایش3.5 اینچی با امکانات تماس لمسی است اما جزییات کمی در مورد این دستگاه از سوی سونی اریکسون انتشار یافته است.

این تلفن همچنین بر مبنای نرم افزاری است که سیستم عامل آینده بنیاد سیمبیان خواهد بود. نسخه آینده سیستم عامل منبع باز سیمبیان با برنامه‌هایی مانند آندروید گوگل رقابت خواهد کرد.

این شرکت همچنین خدمات Entertainment Unlimited را معرفی کرد که یکپارچگی ساده‌تر دستگاهها در یک شبکه خانگی را امکان پذیرمی کند.

یک قدم نزدیک‌تر به نسخه ویژه Chrome برای سیستم‌عامل Mac

شرکت گوگل اعلام کرده است که تا پایان ماه ژوئن نسخه ویژه مرورگر Chrome را برای سیستم‌های عامل Mac و Linux عرضه خواهد کرد. 

 

شرکت گوگل به منظور عرضه نسخه ویژه‌ای از مرورگر اینترنتی خود با نام Chrome برای سیستم‌عامل Mac اپل گام‌های جدیدتری برداشت و به این هدف نزدیک‌تر شد.

برنامه‌نویسان شرکت گوگل موفق به تولید موتور ویژه‌ای شده‌اند که صفحات اینترنتی را استخراج کرده و آنها را در اختیار کاربران قرار دهد که البته این موتور تنها با یک فریم‌ورک ساده موسوم به برنامه واسطه آزمایشی فعالیت می‌کرد.
اما این افراد تلاش‌های خود را برای نسخه تکامل یافته این مرورگر آغاز کرده‌اند که این امکان را برای کاربر ایجاد می‌کند تا در آن واحد بتوان چند عمل متفاوت را با آن انجام داد.

این مسئله قابلیت بسیار مهمی برای ابزارهای واقعی محسوب می‌شود، به‌خصوص زمانی که هر یک از صفحات(Tab) باز شده در Chrome از یکدیگر کاملا مجزا هستند و هر یک از این Tabها فرآیند کامپیوتری متفاوتی را دنبال می‌کنند.

نتیجه این اقدامات جدید کارشناسان گوگل موجب به ساخت نسخه‌ جدیدی از مرورگر Chrome برای سیستم‌عامل Mac OS X شده است.

آوی دریسمن(Avi Drissman) یکی از برنامه‌نویسان گوگل در یک پست الکترونیکی مربوط به نسخه جدید این مرورگر اینترنتی نوشت: «هم‌اکنون ما می‌توانیم آن را Chrome بنامیم!».

در حالی که مرورگر Chrome نتواند یک صفحه اینترنتی را به صورت صحیح و کامل به نمایش بگذارد، این جریان می‌تواند به یک سیستم هدایت‌گر اصولی و اساسی منتهی شود.
شرکت گوگل اعلام کرده است که تا پایان ماه ژوئن نسخه ویژه مرورگر Chrome را برای سیستم‌های عامل Mac و Linux عرضه خواهد کرد.

به طور کلی باید توجه داشت که انتقال Chrome از یک ابزار مبتنی بر Windows به ابزاری برای Mac OS X و Linux کار ساده‌ای نیست.
بن گودگر(Ben Goodger) یکی از برنامه‌نویسان مرورگر Firefox که هم‌اکنون مدیریت گروه رابط کاربری Chrome را برعهده دارد، در این باره توضیح داد که ایجاد تعادل برای حفظ مرورگر Chrome بین چندین سیستم‌عامل و در عین حال، ارایه خدمات مختلف و متفاوت برای هر ی کاز این مرورگرها امر بسیار دشواری است.

لینکهای توپ

http://www.irtopweb.com/rankem.asp?id=1028    => حتما اینو ببینید. 

www.hack-rap.blogsky.com  => وبلاگ خودم

 

http://wwww.filterer.info   => فیلتر شکن جدید  (فیلتر هم نشده)

http://bia2.ir.tc  => دامین وبلاگم


www.web3nter.com  => دامین دوم وبلاگم


www.akse-rooz.coo.ir  => عکس های توپ و خن


http://www.pfive.ir/SignUp.aspx?ref=wanted  => افزایش بازدید وبلاگ


http://www.oxinads.com/?a=2348  => افزایش بازدید و کسب درآمد


http://s3.bitefight.ir/c.php?uid=25524  => اینو نبینی از دستت رفته