مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

آخرین پست سال ۱۳۸۶

سلام

همه خوب هستن؟

اینم از آخرین پست سال ۱۳۸۶

پست خاصی نیست و فقط واسه تبریک عید هست

 

 

        عید همه شما دوستان عزیز مبارک

نرم افزار برای کامپیوتر

سلام

تاحالا شده که کامپیوتر شما ویروسی افتاده باشه و فولدر آپشن شما رو از بین برده باشه؟

یا اینک Ctrl+Alt+Del رو غیر فعال کنه؟

من میخوام یه نرم افزاری بهتون بدم که این مشکلات رو رفع میکنه و تعمیرشون میکنه یعنی فالهای مخفی رو نشون میده و فولدر آپشن درست میشه و Ctrl+Alt+Del فعال میشه و ۳ یا ۴ تا کار دیگه هم انجام میده که دقیقا یادم نیست.

در صورتی که کامپیوتر شما به این چنین مشکلی برخورده میتونید از این نرمافزار استفاده کنید.

DOWNLOAD

  

مجموعه ی چند نرم افزار تحت جاوا

سلام یه مجموعه نرم افزار براتون دارم و توش فکر کنم یه ۲تایی بازی هم باشه

نرم افزار ها مخصوص موبایل و تحت جاوا هستن.

اینم لینک دانلود ===>   دانلود

در ضمن دوستان عیدتون پیشاپیش مبارک و نظرتون رو هم درباره وبلاگ بنویسید

بازی برای موبایل ( مخصوصا V3i )

سلام به همه ی دوستان عزیز

بازم بازی دارم که بیشتر مخصوص موبایلی هست که خودم دارم  MOTOROLA V3i .

چون بازی خیلی دوست دارم خیلی دنبال بازی واسه گوشیم گشتم چون V3i بیشتر بازی ها رو پشتیبانی نمیکنه. حالا خلاصخ یه ۱۰ یا ۱۲ تایی بازی هست که همشون جالب و خفن هستن که خودم همه رو تا آخر رفتم. هر کی بخواد میتونه دانلود کنه چون فرمت بازی ها جاوا هست.

لینک دانلود ===>  دانلود

بازی برای موبایل تحت جاوا

سلام

خلاصه و مختصر میگم!!!

بازی واسه موبایل دارم!!!

دانلود کنین تا دیر نشده !!!

۱۲ تا بازی برای موبایل با فرمت جاوا ===>    DOWNLOAD

یه سوال

سلام

واسه من درج در ادامه ی مطلبم کار نمیکنه

یعنی پست میدم ولی ادامه مطلب نداره؟

واسه شما هم اینجوریه؟؟؟