مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

هکرها از جست‌وجوهای برتر معرفی شده در گوگل استفاده می‌کنند

طبق اعلام شرکت امنیت سایبر وب روت،‌ هکرها با هدف فریب کاربران ناآگاه و به دام انداختن آن‌ها از سرویس Google Trends Labs استفاده می‌کنند.

مجرمان اینترنتی با بررسی گزارش‌های خبری برتر در Google Trends Labs که بیش‌ترین موضوعات مورد جست‌وجو در روز را به فهرست درمی‌آورد به ایجاد وبلاگ‌های جعلی مبادرت می‌کنند که حاوی کلید واژه‌های مربوط به این موضوعات هستند و هنگامی که یک کاربر ناآگاه به چنین سایتی وارد شود در عوض اطلاعاتی که به‌دنبال آن‌هاست به نرم‌افزار مخرب آلوده خواهد شد.

این وبلاگ‌ها حاوی لینک‌های ویدیویی در مورد گزارش خبری هستند که کاربران در جست‌وجوی آن بوده‌اند و به‌محض این که کاربر برروی یکی از این لینک‌ها کلیک می‌کند، کدک ویدیویی دانلود می‌شود که یک برنامه‌ی ضد جاسوس‌افزار را دانلود می‌کند.

این برنامه برای ترغیب کاربران به خرید برنامه‌ی غیرقانونی منظور شده که ممکن است اطلاعات شخصی و داده‌های آن‌ها را در خطر بزرگ‌تری قرار دهد.

وب روت به کاربران توصیه کرده همواره نسخه‌ی برنامه‌های آنتی ویروس و فایروال خود را به‌روز نگه داشته و از دانلود محصولات رایگان یا خرید آن‌ها از سایت‌ها و فروشندگان ناشناس یا شبکه‌های اشتراک گذاری برنامه خودداری و ویدیوها و مولتی مدیاهای دیگر را از سایت‌ها و وبلاگ‌های شناخته شده و معتبر دانلود کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد