مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

عرضه‌ی نخستین لپ‌تاپ صفحه لمسی مقاوم دل

لپ تاپ Latitude E6400 XFR مقاوم دل که طبق ادعای این شرکت می‌تواند افتادن از بلندی، گرد و غبار، فشار بالا و خیس شدن را تحمل کند با صفحه لمسی عرضه شد.  

این لپ تاپ مقاوم طبق نیازهای ارتش آمریکا طراحی شده و برای کاربرانی مانند کارکنان نظامی و ماموران امداد در نظر گرفته شده است.

این لپ تاپ می‌تواند ذرات باران و باد را تا 70 مایل در ساعت تحمل کند، در دمای پایین 20 درجه فارنهایت تا 145 درجه فارنهایت فعالیت کرده و همچنین در ارتفاع 15 هزار پایی به مدت یک ساعت کار کند.

همچنین این لپ تاپ به گونه‌ای طراحی شده تا در برابر افتادن از ارتفاع 1.21 متر به هنگامی که کار نمی‌کند و حدود یک متر به هنگام کار کردن، دوام بیاورد همچنین دارای سه سال ضمانت است و درصورت ترک برداشتن نمایشگرش بر اثر افتادن فورا تعویض خواهد شد.

دل با این لپ تاپ در بخش لپ تاپ‌های مقاوم وارد رقابت با شرکت‌هایی مانند لنوو و پاناسونیک می‌شود. دومین سازنده بزرگ رایانه جهان پیش از این لپ تاپ‌های نیمه مقاومی از جمله Latitude E6400 ATG را عرضه کرده است.

در ساخت لپ تاپ XFR پردازنده Core 2 Duo اینتل به‌کار رفته و این رایانه یک صفحه نمایش 14.1 اینچی، 3.87 کیلوگرم وزن با شش باتری سلولی و درایو ذخیره‌سازی جامد سخت دارد. همچنین دارای کارت گرافیکی، هشت گیگابایت حافظه جانبی رم بوده و تا 120 گیگابایت امکان ذخیره‌سازی برروی هارد درایو و 128 گیگابایت ذخیره‌سازی SSD دارد.

این رایانه قابل حمل برروی ویندوز ویستا اجرا شده و دارای اتصالات وای فای، پهنای باند سیار نسل سوم و آنتن‌های GPS است و به قیمت 4 هزار و 299 دلار به بازار عرضه می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد