مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

توضیحات شرکت ارتباطات سیار درباره اختلال‌های پیامکی نوروز

در پی آن که نوروز امسال نیز مشترکان تلفن همراه اول به رغم برخی وعده‌ها همچنان با مشکلات مربوط به ارسال و دریافت پیامک مواجه بودند، تا جایی که در برخی از روزهای آغازین سال، ارتباط پیامکی آنان تقریبا غیرممکن بود، روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار در توضیحات جالبی که امروز به سرویس جامعه اطلاعاتی ایسنا نمابر شده، مواردی را مطرح کرد.  

در این نمابر آمده است: «در پاسخ به مطلب مندرج در آن خبرگزاری محترم با عنوان "به دلیل ترافیک بالا در ایام نوروز، مشکل ارسال پیامک از شبکه همراه اول ادامه‌دار شد" در تاریخ 14 فروردین‌ماه به آگاهی می‌رساند:

1. خبر مذکور به صورت کلی بیان شده است و هیچ اشاره‌ای به محل بروز مشکل نشده است تا مورد بررسی دقیق فنی قرارگیرد.

2. با توجه به غیرقابل پیش‌بینی بودن میزان و محل جابه‌جایی مسافرین نوروزی اکثر مشکلات مربوط به مواردی که از قبیل خاموش بودن یا در دسترس نبودن گیرنده پیام و یا پر بودن حافظه گوشی گیرنده بوده است و فقط کمتر از پنج درصد خطاها ارسالی مربوط به شبکه است.

3. بخشی از fail‌ها نیز به علت محدودیت‌ در امکانات اپراتورهای دیگر بوده است، به طوری که مشترکین آن اپراتورها به راحتی به مشترکین همراه اول پیامک ارسال می‌کردند ولی برعکس این امکان به دلیل کمبود امکانات در شبکه مقابل برای مشترکین همراه اول وجود نداشت.»  

منبع : ایسنا 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد