مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

هارد دیسک با ظرفیت ۵۰۰ گیگا بایت!!!

شرکت Western Digital هارددیسک جدید خود با نام My Passport Portable و با ظرفیت 500 گیگابایت به بازار معرفی کرد. این هارددیسک خارجی قابل حمل که از طریق ورودی USB به کامپیوتر متصل می‌شود، بر اساس پیکربندی و امکانات داخلی خود 99/199 یا 99/219 دلار قیمت‌گذاری شده است.

هارددیسک جدید My Passport Essential در 11 رنگ مختلف تولید شده است تا کاربران بر اساس سلیقه خود آن را خریداری کنند.

هارددیسک My Passport Portable از خانواده هارددیسک‌های کوچک است که به ورودی USB 2.0 مجهز شده است. این محصول کمتر از 7 اونس وزن دارد و به گفته شرکت WD، حجم کوچک آن به شما امکان می‌دهد تا این هارددیسک‌ را به راحتی در جیب یا کوله پشتی خود جا دهید.

این هارددیسک خارجی نیروی مورد نیاز خود را از طریق USB تامین می‌کند تا بر این اساس، نیاز به آداپتورهای AC نیز برای تامین انرژی برطرف شود. این هارددیسک قادر است با یکی کردن کل اطلاعات موجود در درایوهای مختلف، به شما نشان دهد که چه میزان از فضا خالی مانده است.

شرکت WD دو نوع متفاوت از هارددیسک My Passport را با ظرفیت 500 گیگابایت تولید کرده است. هارددیسک My Passport Essential که در 11 رنگ متفاوت تولید شده و هارددیسک My Passport Elite که به همراه یک نرم‌افزار ویژه(که فقط با سیستم‌عامل ویندوز سازگار است) روانه بازار شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد